loading

Glow 100 Pop Up Store

Για την επέτειο των 100 τευχών του, το περιοδικό Glow γιόρτασε το γεγονός με τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός pop-up concept store. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας του Glow 100 Pop Up Store, η Pad μετατρέπει τον αριθμό 100 σε εικόνα και σύμβολο με πλατφόρμα μια street ασπρόμαυρη αισθητική, η οποία δανείζεται από τους κώδικες του tagging για να αποδώσει τον εφήμερο χαρακτήρα του event, αλλά κι από τη φιλοσοφία του ως οπτικού ιδιώματος, που αναπτύσσεται στο δημόσιο χώρο, για να υπογραμμίσει τον ανοιχτό διάλογο και τη συλλογικότητα.