loading

Σχεδιασμός εταιρική ταυτότητα ASTIR X και σχεδιασμός ετικετών σειράς κρασιών Vs NARCISSUS Ερυθρός, Ροζέ και Λευκός.
Στρατηγικός συνεργάτης  Ambigram Marketing & Communication Agency

Η οικογένεια Πρωτούλη καλλιεργεί ελαιώνες στο Πλωμάρι Λέσβου και διαθέτει 2 ελαιοτριβεία. Αρχικά σχεδιάστηκε η νέα εταιρική ταυτότητα της Protoulis, με λογοτύπηση που ανατρέχει στην ιστορία της οικογένειας. Ακολούθησε ο σχεδιασμός όλης της σειράς των νέων προϊόντων όπως το PROTOLEO και τα AEGAEA και AEGAEA ORGANIC καθώς και το rebranding των AEGEAN GOLD και AEGEAN BLUE.
Στρατηγικός συνεργάτης  Ambigram Marketing & Communication Agency  Photographs Heinz Troll

Για το Ξινόμαυρο Αμυνταίου Καλή Ρίζα, ο χώρος της ετικέτας αντιμετωπίζεται ως η αόρατη περιοχή, το χώμα κάτω απ’ το όποιο αναπμτύσσεται το κλήμα. Έτσι, η άνω γραμμή κοπής γίνεται το σημείο ένθεσης του συμβόλου, που με μέθοδο UV τονίζεται, ώστε να υπογραμμίσει το χαρακτήρα του προϊόντος: ένα εκλεκτό κρασί από καλή ρίζα.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Επιλέγοντας να κινηθεί πέρα από την περιγραφική απεικόνιση που θα περίμενε κανείς για το προϊόν, στην ετικέτα του κρασιού Μπλε Αλεπού, χρησιμοποιούνται τα ίχνη του ζώου, ως εικαστικό στοιχείο, και η σχέση που αυτά αναπτύσσουν με το λευκό περιβάλλον, σε μια απλή καθαρή τυπογραφία.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

H αφαιρετική απεικόνιση του συμβόλου της καρδιάς, όπως προκύπτει από τη σύνθεση δύο φύλλων ελιάς, αφηγείται την ταυτότητα και τον χαρακτήρα του εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου Keleon, καθώς και της ισορροπημένης και υγιεινής μεσογειακής διατροφής που προσφέρει στον καταναλωτή του.

Νέα συσκευασία Mini Snacks για τα Lotto της Best Foods Ρουμανίας.
Νέες συσκευασίες Jumbo Chips αλάτι και ρίγανη για την Ohonos Snack.

Με την πρόθεση να αποδώσει μια μοναδική στιγμή στο χρόνο, όπως την ολοκλήρωση της ιστορίας του αγαπημένου Γιανακοχώρι, διατηρείται η αρχική ετικέτα του προϊόντος, ενθέτοντας σε αυτήν το στοιχείο Last Vintage σε χρυσοτυπία, σηματοδοτώντας τη συλλεκτική αξία του.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Βασικό ζητούμενο για τη δημιουργία του brand Grigi Make Up στάθηκαν εξαρχής η κομψότητα και η απλότητα, στοιχεία που συνάδουν και αναδεικνύουν τον χαρακτήρα των προϊόντων. Έτσι, η τυπογραφία αναπτύσσεται κατά περίπτωση στις διαφορετικές επιφάνειες με μαύρο ή λευκό χρώμα, ενώ το περιβάλλον υποδοχής των χρωμάτων-προϊόντων είναι πάντα μαύρο, ώστε να λειτουργεί ως περίγραμμα που αναδεικνύει το περιεχόμενο.