Η πρόταση για την οπτική επικοινωνία της Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης, Biennale 5 - πολυεπίπεδη τόσο στο κομμάτι του concept όσο και των εφαρμογών - στηρίχτηκε στη χρήση του κύκλου, ως εικαστικού στοιχείου. Στοιχείο που καθορίζει τη σύνθεση και νοηματοδοτεί την επικοινωνιακή πράξη, με σημεία αναφοράς τη Ρωσική Πρωτοπορία -με την οποία είναι συνυφασμένος ο διοργανωτής φορέας- και τη Μεσόγειο – μια περίκλειστη θάλασσα, της οποίας οι πολιτισμοί, η Ιστορία και η Τέχνη αναπτύσσονται σα σύστημα ομόκεντρων κύκλων.
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising