loading

‪Mε στόχο την ανανέωση της οπτικής ταυτότητας η Pad σχεδιάζει τις εφαρμογές του επικοινωνιακού υλικού για τις του ανάγκες του Danai Beach Resort & Villas.

Για το κατάστημα επίπλων, The World Collectors, αποστολή της Pad ήταν ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας που καταδεικνύει την παγκόσμια προέλευση και την αξία των προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, αποφεύχθηκε ηθελημένα η παραπομπή σε συγκεκριμένο ύφος και υιοθετήθηκε το στοιχείο του κύκλου, για τη σηματοδότηση του παγκόσμιου χαρακτήρα, και η χρυσοτυπία, για την ανάδειξη της ποιότητας κατασκευής.

Ο λογότυπος που κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης σχεδιάστηκε από την Pad στη βάση των αρχικών του οργανισμού (Κ.Ο.Θ.), τα οποία αποτυπώνονται ως σχήματα-μνήμες τριών οργανικών στοιχειών του brand – της αυλαίας, του μαέστρου και της μπαγκέτας του. Τα έντυπα που σχεδιάστηκαν εικονογραφήθηκαν ανάλογα με το περιεχόμενο και τον χαρακτήρα της κάθε εκδήλωσης, ακολουθώντας όμως μια κοινή αισθητική γραμμή.

Με επιδίωξη την οπτική αποτύπωση της αίσθησης που αποπνέει η brasserie Lorangerie μέσα από μια πρόταση ολοκληρωμένης print επικοινωνίας, η οποία θα παίζει οργανικό ρόλο στην εικόνα του χώρου, η Pad σχεδιάζει τον λογότυπο και τις εφαρμογές του λογαριασμού, χρησιμοποιώντας μια παλέτα από ελαφρές αποχρώσεις και  καθαρή τυπογραφία που συμβαδίζει αισθητικά και αναδεικνύει το κεντρικό σύμβολο.

Επιχείρηση εμπορίας φρούτων και λαχανικών, η Fructa Union έχει ως αποστολή τη διακίνηση προϊόντων που παραδίδονται στο κοινό φρέσκα με αναλλοίωτα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους. Με επιδίωξη της να αποτυπώσει αυτό ακριβώς το δεδομένο, η Pad αναπαράγει αλλεπάλληλα ένα στιλιζαρισμένο στοιχείο-φύλλο συνθέτοντας το αρχικό του ονόματος της εταιρείας, το οποίο τελικά μετατρέπει σε καρπό με την προσθήκη του ίδιου στοιχείου του φύλλου στο πραγματικό του χρώμα.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Η Spanos Group είναι μια εταιρία με παρουσία μεγαλύτερη των 25 ετών στην εμπορία, κατασκευή και επισκευή δομικών μηχανημάτων και εξοπλισμών, καθώς και την παροχή εξειδικευμένων τεχνικών υπηρεσιών για τον κατασκευαστικό κλάδο. Ξεκινώντας από το δεδομένο ότι η οπτική ταυτότητα SPANOS οφείλει να αποπνέει τον ηγετικό χαρακτήρα της εταιρίας, η νέα εταιρική ταυτότητα βασίζεται στα στοιχεία της σταθερότητας, του κύρους και της εμπιστοσύνης μέσα από έναν λογότυπο που εντοπίζει στην απλότητα της δύναμης. Η έντονη, αυστηρή τυπογραφία κι ένα παιχνίδι με τη σκιά υπογραμμίζουν ότι τα σοβαρά οικοδομήματα δεν έχουν μόνο όψη αλλά και μέγεθος.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Μερικές φορές, η φύση της δραστηριότητας του πελάτη μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο επικοινωνιακό του προφίλ. Επικεντρώνοντας την προσοχή της στην ανατροπή αυτού του στερεότυπου, η Pad δημιουργεί για την εταιρία ολοκληρωμένων λογιστικών υπηρεσίων, ιππες, εταιρική ταυτότητα και εφαρμογές κόντρα στο χαρακτήρα της. Πάνω σε καθαρή, λευκή πλάτη, αποφεύγοντας τον κίνδυνο της πολυπλοκότητας, χρησιμοποιεί τα σύμβολα-εργαλεία του λογιστή χωρίς να φοβηθεί το χρώμα και δημιουργεί ένα αισθητικά ευχάριστο περιβάλλον οπτικής επικοινωνίας.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΑΡΤΟΥ Α.Ε. είναι η μοναδική βιομηχανία ανακυκλωμένου χαρτονιού στην Ελλάδα. Η έμπρακτη αφοσίωση της ΜΕΛ Α.Ε. στην πράσινη οικονομία εδώ και πενήντα χρόνια, αποτέλεσε πραγματική έμπνευση για την Pad, που κλήθηκε να δημιουργήσει την εταιρική ταυτότητά της, δίνοντας της νέο σύγχρονο πρόσωπο. Ξεκινώντας από τον λογότυπο και το μήνυμα WE KEEP IT GREEN και φτάνοντας ως την παραμικρή εφαρμογή, η πρόταση αποτυπώνει, μέσω στιβαρής τυπογραφίας, τη μακρά διαδρομή του πελάτη και υπογραμμίζει την "πράσινη" πλευρά του, μέσα από τη χρήση διαφορετικών ποιοτήτων και υφών ανακυκλωμένου χαρτονιού.

Μια εταιρική ταυτότητα με τη σύγχρονη εκδοχή της ρετρό αισθητικής που αποδίδει πλήρως τη ζωντανή και δυναμική πλευρά της εταιρείας που διαρκώς εξελίσσεται και αναδιαμορφώνεται πάντα στο ίδιο concept. Zigras at Home, ένα κατάστημα στο ιστορικό κέντρο της πόλης, που από το 1974 ασχολείται με τα είδη σπιτιού, τον σχεδιασμό και την κατασκευή επίπλου.

Μια εταιρία διοργάνωσης εκδηλώσεων πρέπει μεταξύ άλλων να προκαλεί. Πρέπει να είναι loud. Ξεκινώντας από το να «βαπτίσει» την ίδια την εταιρία, η Pad στη συνέχεια δημιουργεί για τη Loud την ολοκληρωμένη print εταιρική καμπάνια της, παρέχοντας μηνύματα και εικόνες. Σχεδιάζει πάνω σε τολμηρά fluο περιβάλλοντα χρησιμοποιώντας δυνατή bold τυπογραφία και παραδίδει το εξαρχής ζητούμενο, μια οπτική ταυτότητα που κάνει θόρυβο!

Για την επέτειο των 100 τευχών του, το περιοδικό Glow γιόρτασε το γεγονός με τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός pop-up concept store. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας του Glow 100 Pop Up Store, η Pad μετατρέπει τον αριθμό 100 σε εικόνα και σύμβολο με πλατφόρμα μια street ασπρόμαυρη αισθητική, η οποία δανείζεται από τους κώδικες του tagging για να αποδώσει τον εφήμερο χαρακτήρα του event, αλλά κι από τη φιλοσοφία του ως οπτικού ιδιώματος, που αναπτύσσεται στο δημόσιο χώρο, για να υπογραμμίσει τον ανοιχτό διάλογο και τη συλλογικότητα.

Εταιρική Ταυτότητα που δημιουργήθηκε για την διοργάνωση της Διεθνούς Ιστιοπλοϊκής Εβδομάδας Βορείου Αιγαίου. To λογότυπο συμβολίζει το σκάφος και το μπαλόνι (ιστίο αγώνων). Η διοργάνωση γίνεται κάθε χρόνο εδώ και μία 10ετία, με το λογότυπο να μεταλλάσετε ανάλογα με την ημερομηνία κάθε χρονιάς και το χαρακτηριστικό της χρώμα. Live Fast, Sail Faster το μότο της.