loading

Αφίσες-Προγράμματα με κοινή αισθητική και concept για το σύνολο των συναυλιών του Κύκλου Μουσικής Δωματίου του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Πρόγραμμα για την Χριστουγενιάτικη εορτασική συναυλία της παιδικής χορωδίας του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Θεσσαλονίκης όπου αποδίδεται η παιδικότητα χωρίς να υπονομεύεται το κύρος της εκδήλωσης. 

Το brief ζητούσε μια print επικοινωνία που θα μετέφερε την αίσθηση του ανανέωσης, του reboot, της αναγέννησης ίσως και της καταστροφής που θα οδηγήσει στο μέλλον. Η Pad χρησιμοποιεί ένα υπερηχογράφημα εγκυμοσύνης ως σημείο αφετηρίας και δημιουργεί ένα σύμβολο που βρίσκει τη θέση του στην outdoor και online επικοινωνία, στις εκδόσεις και στα αναμνηστικά αντικείμενα της διοργάνωσης, αντανακλώντας την ιδέα της κυοφορίας του νέου, της δημιουργίας, της καινούργιας εικόνας που ετοιμάζεται να ξεδιπλωθεί.

Σχετικά με το λογότυπο του φετινού Inspire που έχει τον τίτλο THE WORLD IS NOT ENOUGH, επιλέχθηκε ως βασικό σύμβολο το σχήμα του κύκλου. Ο κύκλος διατρέχεται από μια αόρατη, ρέουσα κίνηση περιστροφής, παραπέμποντας στο χρονικό συνεχές, στην ατέρμονη διαδοχή της αρχής και του τέλους. Η διαρραγή της κανονικότητας του κύκλου από ένα δυναμικό, διαγώνιο άξονα και η στρέβλωση του σχήματός του, αντιπροσωπεύει τον πρωταρχικό στόχο του θεσμού, την ανάγκη για το νέο, τη ρήξη με το κατεστημένο, τις καινοτόμες προτάσεις δημιουργίας και έκφρασης που μορφοποιούνται από τους νέους καλλιτέχνες κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων. 
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising

Η απεικόνιση ενός μουσικού συνόλου ήταν το concept πίσω από την εικονογράφηση των εκδόσεων του ετήσιου προγράμματος εκδηλώσεων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης για την περίοδο 2015-16. Η Pad αποδομεί τις φόρμες διαφορετικών μουσικών οργάνων τις οποίες αναδομεί σε ένα καινούργιο σχήμα το οποίο γίνεται το φανταστικό μουσικό όργανο που μπορεί να παίξει όλους τους ήχους!

Μετά από διαγωνισμό που προκηρύχθηκε από την οργανωτική επιτροπή της 15ης Μπιενάλε, η βραβευθείσα δημιουργική ομάδα κλήθηκε να σχεδιάσει την εταιρική ταυτότητα και το σύνολο του οπτικού επικοινωνιακού υλικού της οργάνωσης με θέμα «Symbiosis?», που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και τη Ρώμη. To concept προέκυψε από τον κώδικα ASCII. Αποτελώντας τη βάση της ψηφιακής επικοινωνίας ο κώδικας ASCII είναι φορέας κοινωνικών μηνυμάτων και συμβάλλει, στη διαμόρφωση παραμέτρων που καθορίζουν τη σύγχρονη «Συμβίωση». Στις σχεδιαστικές εφαρμογές ο «ψυχρός» αυτός κώδικας, η κοινή γλώσσα που ενώνει διαφορετικούς κόσμους, χρησιμοποιείται στη δημιουργία εικόνων που εκφράζουν συναισθήματα, καταστάσεις, ανθρώπους που παλεύουν να «επι» και να «συν» βιώσουν. 
Δημιουργική ομάδα Pad Advertising / Ambigram Marketing & Communication Agency

Το έντυπο του ετήσιου απολογισμού της Ελληνικής Υφαντουργίας ΑΕ ζητήθηκε να σχεδιαστεί με τρόπο που να μεταφέρει στον αναγνώστη του την αίσθηση της πλήρους οικονομικής διαφάνειας. H Pad επιλέγει τον τίτλο του εντύπου Know us inside out και τον αποδίδει οπτικά κάνοντας χρήση της εικόνας της υφής του βασικού προϊόντος της εταιρείας, του τζιν υφάσματος, το οποίο χρησιμοποιεί στη σύνθεση του εξωφύλλου και από τις δύο πλευρές του. Έτσι, παραδίδει μια έκδοση ιδιαίτερης αισθητικής και συνεπούς σημειολογίας.
Στρατηγικός συνεργάτης Mar.Com Tzelepoglou

Η lifestyle ενημέρωση, ως προς το περιεχόμενο, και ένα εξώφυλλο που προβάλλει το κεντρικό πρόσωπο του τεύχους αποτελούν επικοινωνιακά τα σημεία προσήλωσης του free-press ποικίλης ύλης, Glow. Στη διάρκεια της συνεργασίας με το περιοδικό, η οποία μέτρησε 100 τεύχη, η Pad διαμόρφωσε την αισθητική και το caché του εντύπου με συνέπεια στην παραπάνω συνθήκη.

Οι ιδιαίτεροι γραφικοί χαρακτήρες είναι σαν τα ιδιαίτερα πρόσωπα: «τραβούν το μάτι». Όταν ένα ιδιαίτερο πρόσωπο με ιδιαίτερο γραφικό χαρακτήρα αποτελεί το κεντρικό θέμα μιας αφιερωματικής έκδοσης με πολύ κείμενο ροής, το design γίνεται ξανά μια δύσκολη αλλά και ευχάριστη άσκηση πειθαρχίας. Για τα 50 χρόνια από το θάνατο του Νίκου Καζαντζάκη, η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης ταξίδεψε στο Πεκίνο για να παρουσιάσει μια μεγάλη συναυλία-αφιέρωμα στη μνήμη του μεγάλου Έλληνα δημιουργού. Μαζί της, ταξίδεψε και η τρίγλωσση έκδοση τεκμηρίωσης που σχεδίασε η Pad, βασίζοντας τον εικαστικό της χαρακτήρα στη μοναδική φυσιογνωμία του Καζαντζάκη όπως αποτυπώνεται στο οπτικό υλικό για τη ζωή του και στα δείγματα των χειρογράφων του.

Το γράμμα Ε σε συνδυασμό με τον τίτλο (Ενεργοί Χώροι / Effective Spaces) του τρίτου Εικαστικού Φεστιβάλ “Inspire” βρίσκονται στον πυρήνα της συγκεκριμένης πρότασης. Αρχικό γράμμα τόσο της ελληνικής λέξης “Ενεργοί” όσο και της αγγλικής “Effective” αποδίδεται και αναπτύσσεται ως μια τρισδιάστατη κονστρουκτιβιστική κατασκευή. Μέσα από ένα οπτικό παιχνίδι κίνησης, ψευδαίσθησης και προοπτικής, νοητικών προβολών και επεκτάσεων προς διαφορετικές-αντιθετικές κατευθύνσεις, το Ε ορίζει μια δυναμική σύνθεση και, παράλληλα, έναν εύληπτο λογότυπο. Στις διάφορες γραφιστικές εφαρμογές το Ε χρησιμοποιείται στην ολότητά του αλλά, κυρίως, σε μεγεθυσμένες, γεωμετρικές λεπτομέρειές του, οι οποίες, με τη σειρά τους, ορίζουν και λειτουργούν ως «ενεργοί χώροι».
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising

To Εικαστικό Φεστιβάλ Inspire με θέμα “Metamorphosis” έχει στόχο να φέρει διακεκριμένους καλλιτέχνες σε επαφή με νέους δημιουργούς. Ο λογότυπος διαθέτει τη δυνατότητα της μεταμόρφωσης, καθώς σε κάθε εφαρμογή του έχουμε μια διαρκή μεταμόρφωση των τριών δομικών που συνθέτουν το αφαιρετικό “Μ”, δημιουργώντας συνδυασμούς όπως τα κομμάτια ενός ελεύθερου παζλ, που όμως κάθε φορά, καταλήγουν στο ίδιο γράμμα. Το κίτρινο επιλέχθηκε για να τονίσει τη φρεσκάδα και τη ζωντανή ατμόσφαιρα του Φεστιβάλ Inspire. Μαζί με το μαύρο αποκτά τον δυναμισμό και την πυγμή που απαιτεί η “Metamorphosis”.
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising

Έκδοση ένθεσης του περιοδικού GLOW Lifestyle Magazine με γευσιγνωστική θεματολογία.

Σχεδιασμός της ταυτότητας και του έντυπου υλικού για την όπερα AIDA, που παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το 51ο Φεστιβάλ Δημητρίων.

Η πρόταση για την οπτική επικοινωνία της Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης, Biennale 5 - πολυεπίπεδη τόσο στο κομμάτι του concept όσο και των εφαρμογών - στηρίχτηκε στη χρήση του κύκλου, ως εικαστικού στοιχείου. Στοιχείο που καθορίζει τη σύνθεση και νοηματοδοτεί την επικοινωνιακή πράξη, με σημεία αναφοράς τη Ρωσική Πρωτοπορία -με την οποία είναι συνυφασμένος ο διοργανωτής φορέας- και τη Μεσόγειο – μια περίκλειστη θάλασσα, της οποίας οι πολιτισμοί, η Ιστορία και η Τέχνη αναπτύσσονται σα σύστημα ομόκεντρων κύκλων
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising