loading

Αφίσες-Προγράμματα με κοινή αισθητική και concept για το σύνολο των συναυλιών του Κύκλου Μουσικής Δωματίου του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Πρόγραμμα για την Χριστουγενιάτικη εορτασική συναυλία της παιδικής χορωδίας του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Θεσσαλονίκης όπου αποδίδεται η παιδικότητα χωρίς να υπονομεύεται το κύρος της εκδήλωσης. 

‪Mε στόχο την ανανέωση της οπτικής ταυτότητας η Pad σχεδιάζει τις εφαρμογές του επικοινωνιακού υλικού για τις του ανάγκες του Danai Beach Resort & Villas.

Εταιρική Ταυτότητα που δημιουργήθηκε για την διοργάνωση της Διεθνούς Ιστιοπλοϊκής Εβδομάδας Βορείου Αιγαίου. To λογότυπο συμβολίζει το σκάφος και το μπαλόνι (ιστίο αγώνων). Η διοργάνωση γίνεται κάθε χρόνο εδώ και μία 10ετία, με το λογότυπο να μεταλλάσετε ανάλογα με την ημερομηνία κάθε χρονιάς και το χαρακτηριστικό της χρώμα. Live Fast, Sail Faster το μότο της.

Σχεδιασμός της ταυτότητας και του έντυπου υλικού για την όπερα AIDA, που παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το 51ο Φεστιβάλ Δημητρίων.

Το brief ζητούσε μια print επικοινωνία που θα μετέφερε την αίσθηση του ανανέωσης, του reboot, της αναγέννησης ίσως και της καταστροφής που θα οδηγήσει στο μέλλον. Η Pad χρησιμοποιεί ένα υπερηχογράφημα εγκυμοσύνης ως σημείο αφετηρίας και δημιουργεί ένα σύμβολο που βρίσκει τη θέση του στην outdoor και online επικοινωνία, στις εκδόσεις και στα αναμνηστικά αντικείμενα της διοργάνωσης, αντανακλώντας την ιδέα της κυοφορίας του νέου, της δημιουργίας, της καινούργιας εικόνας που ετοιμάζεται να ξεδιπλωθεί.

Επιλέγοντας να κινηθεί πέρα από την περιγραφική απεικόνιση που θα περίμενε κανείς για το προϊόν, στην ετικέτα του κρασιού Μπλε Αλεπού, χρησιμοποιούνται τα ίχνη του ζώου, ως εικαστικό στοιχείο, και η σχέση που αυτά αναπτύσσουν με το λευκό περιβάλλον, σε μια απλή καθαρή τυπογραφία.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Με την πρόθεση να αποδώσει μια μοναδική στιγμή στο χρόνο, όπως την ολοκλήρωση της ιστορίας του αγαπημένου Γιανακοχώρι, διατηρείται η αρχική ετικέτα του προϊόντος, ενθέτοντας σε αυτήν το στοιχείο Last Vintage σε χρυσοτυπία, σηματοδοτώντας τη συλλεκτική αξία του.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Για το κατάστημα επίπλων, The World Collectors, αποστολή της Pad ήταν ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας που καταδεικνύει την παγκόσμια προέλευση και την αξία των προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, αποφεύχθηκε ηθελημένα η παραπομπή σε συγκεκριμένο ύφος και υιοθετήθηκε το στοιχείο του κύκλου, για τη σηματοδότηση του παγκόσμιου χαρακτήρα, και η χρυσοτυπία, για την ανάδειξη της ποιότητας κατασκευής.

Με επιδίωξη την οπτική αποτύπωση της αίσθησης που αποπνέει η brasserie Lorangerie μέσα από μια πρόταση ολοκληρωμένης print επικοινωνίας, η οποία θα παίζει οργανικό ρόλο στην εικόνα του χώρου, η Pad σχεδιάζει τον λογότυπο και τις εφαρμογές του λογαριασμού, χρησιμοποιώντας μια παλέτα από ελαφρές αποχρώσεις και  καθαρή τυπογραφία που συμβαδίζει αισθητικά και αναδεικνύει το κεντρικό σύμβολο.

Η απεικόνιση ενός μουσικού συνόλου ήταν το concept πίσω από την εικονογράφηση των εκδόσεων του ετήσιου προγράμματος εκδηλώσεων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης για την περίοδο 2015-16. Η Pad αποδομεί τις φόρμες διαφορετικών μουσικών οργάνων τις οποίες αναδομεί σε ένα καινούργιο σχήμα το οποίο γίνεται το φανταστικό μουσικό όργανο που μπορεί να παίξει όλους τους ήχους!

Μετά από διαγωνισμό που προκηρύχθηκε από την οργανωτική επιτροπή της 15ης Μπιενάλε, η βραβευθείσα δημιουργική ομάδα κλήθηκε να σχεδιάσει την εταιρική ταυτότητα και το σύνολο του οπτικού επικοινωνιακού υλικού της οργάνωσης με θέμα «Symbiosis?», που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και τη Ρώμη. To concept προέκυψε από τον κώδικα ASCII. Αποτελώντας τη βάση της ψηφιακής επικοινωνίας ο κώδικας ASCII είναι φορέας κοινωνικών μηνυμάτων και συμβάλλει, στη διαμόρφωση παραμέτρων που καθορίζουν τη σύγχρονη «Συμβίωση». Στις σχεδιαστικές εφαρμογές ο «ψυχρός» αυτός κώδικας, η κοινή γλώσσα που ενώνει διαφορετικούς κόσμους, χρησιμοποιείται στη δημιουργία εικόνων που εκφράζουν συναισθήματα, καταστάσεις, ανθρώπους που παλεύουν να «επι» και να «συν» βιώσουν. 
Δημιουργική ομάδα Pad Advertising / Ambigram Marketing & Communication Agency

Έκδοση ένθεσης του περιοδικού GLOW Lifestyle Magazine με γευσιγνωστική θεματολογία.

Η lifestyle ενημέρωση, ως προς το περιεχόμενο, και ένα εξώφυλλο που προβάλλει το κεντρικό πρόσωπο του τεύχους αποτελούν επικοινωνιακά τα σημεία προσήλωσης του free-press ποικίλης ύλης, Glow. Στη διάρκεια της συνεργασίας με το περιοδικό, η οποία μέτρησε 100 τεύχη, η Pad διαμόρφωσε την αισθητική και το caché του εντύπου με συνέπεια στην παραπάνω συνθήκη.

Οι ιδιαίτεροι γραφικοί χαρακτήρες είναι σαν τα ιδιαίτερα πρόσωπα: «τραβούν το μάτι». Όταν ένα ιδιαίτερο πρόσωπο με ιδιαίτερο γραφικό χαρακτήρα αποτελεί το κεντρικό θέμα μιας αφιερωματικής έκδοσης με πολύ κείμενο ροής, το design γίνεται ξανά μια δύσκολη αλλά και ευχάριστη άσκηση πειθαρχίας. Για τα 50 χρόνια από το θάνατο του Νίκου Καζαντζάκη, η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης ταξίδεψε στο Πεκίνο για να παρουσιάσει μια μεγάλη συναυλία-αφιέρωμα στη μνήμη του μεγάλου Έλληνα δημιουργού. Μαζί της, ταξίδεψε και η τρίγλωσση έκδοση τεκμηρίωσης που σχεδίασε η Pad, βασίζοντας τον εικαστικό της χαρακτήρα στη μοναδική φυσιογνωμία του Καζαντζάκη όπως αποτυπώνεται στο οπτικό υλικό για τη ζωή του και στα δείγματα των χειρογράφων του.

Μερικές φορές, η φύση της δραστηριότητας του πελάτη μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο επικοινωνιακό του προφίλ. Επικεντρώνοντας την προσοχή της στην ανατροπή αυτού του στερεότυπου, η Pad δημιουργεί για την εταιρία ολοκληρωμένων λογιστικών υπηρεσίων, ιππες, εταιρική ταυτότητα και εφαρμογές κόντρα στο χαρακτήρα της. Πάνω σε καθαρή, λευκή πλάτη, αποφεύγοντας τον κίνδυνο της πολυπλοκότητας, χρησιμοποιεί τα σύμβολα-εργαλεία του λογιστή χωρίς να φοβηθεί το χρώμα και δημιουργεί ένα αισθητικά ευχάριστο περιβάλλον οπτικής επικοινωνίας.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

H αφαιρετική απεικόνιση του συμβόλου της καρδιάς, όπως προκύπτει από τη σύνθεση δύο φύλλων ελιάς, αφηγείται την ταυτότητα και τον χαρακτήρα του εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου Keleon, καθώς και της ισορροπημένης και υγιεινής μεσογειακής διατροφής που προσφέρει στον καταναλωτή του.

Ο λογότυπος που κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης σχεδιάστηκε από την Pad στη βάση των αρχικών του οργανισμού (Κ.Ο.Θ.), τα οποία αποτυπώνονται ως σχήματα-μνήμες τριών οργανικών στοιχειών του brand – της αυλαίας, του μαέστρου και της μπαγκέτας του. Τα έντυπα που σχεδιάστηκαν εικονογραφήθηκαν ανάλογα με το περιεχόμενο και τον χαρακτήρα της κάθε εκδήλωσης, ακολουθώντας όμως μια κοινή αισθητική γραμμή.

Σχετικά με το λογότυπο του φετινού Inspire που έχει τον τίτλο THE WORLD IS NOT ENOUGH, επιλέχθηκε ως βασικό σύμβολο το σχήμα του κύκλου. Ο κύκλος διατρέχεται από μια αόρατη, ρέουσα κίνηση περιστροφής, παραπέμποντας στο χρονικό συνεχές, στην ατέρμονη διαδοχή της αρχής και του τέλους. Η διαρραγή της κανονικότητας του κύκλου από ένα δυναμικό, διαγώνιο άξονα και η στρέβλωση του σχήματός του, αντιπροσωπεύει τον πρωταρχικό στόχο του θεσμού, την ανάγκη για το νέο, τη ρήξη με το κατεστημένο, τις καινοτόμες προτάσεις δημιουργίας και έκφρασης που μορφοποιούνται από τους νέους καλλιτέχνες κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων. 
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΑΡΤΟΥ Α.Ε. είναι η μοναδική βιομηχανία ανακυκλωμένου χαρτονιού στην Ελλάδα. Η έμπρακτη αφοσίωση της ΜΕΛ Α.Ε. στην πράσινη οικονομία εδώ και πενήντα χρόνια, αποτέλεσε πραγματική έμπνευση για την Pad, που κλήθηκε να δημιουργήσει την εταιρική ταυτότητά της, δίνοντας της νέο σύγχρονο πρόσωπο. Ξεκινώντας από τον λογότυπο και το μήνυμα WE KEEP IT GREEN και φτάνοντας ως την παραμικρή εφαρμογή, η πρόταση αποτυπώνει, μέσω στιβαρής τυπογραφίας, τη μακρά διαδρομή του πελάτη και υπογραμμίζει την "πράσινη" πλευρά του, μέσα από τη χρήση διαφορετικών ποιοτήτων και υφών ανακυκλωμένου χαρτονιού.

Για το Ξινόμαυρο Αμυνταίου Καλή Ρίζα, ο χώρος της ετικέτας αντιμετωπίζεται ως η αόρατη περιοχή, το χώμα κάτω απ’ το όποιο αναπμτύσσεται το κλήμα. Έτσι, η άνω γραμμή κοπής γίνεται το σημείο ένθεσης του συμβόλου, που με μέθοδο UV τονίζεται, ώστε να υπογραμμίσει το χαρακτήρα του προϊόντος: ένα εκλεκτό κρασί από καλή ρίζα.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Το έντυπο του ετήσιου απολογισμού της Ελληνικής Υφαντουργίας ΑΕ ζητήθηκε να σχεδιαστεί με τρόπο που να μεταφέρει στον αναγνώστη του την αίσθηση της πλήρους οικονομικής διαφάνειας. H Pad επιλέγει τον τίτλο του εντύπου Know us inside out και τον αποδίδει οπτικά κάνοντας χρήση της εικόνας της υφής του βασικού προϊόντος της εταιρείας, του τζιν υφάσματος, το οποίο χρησιμοποιεί στη σύνθεση του εξωφύλλου και από τις δύο πλευρές του. Έτσι, παραδίδει μια έκδοση ιδιαίτερης αισθητικής και συνεπούς σημειολογίας.
Στρατηγικός συνεργάτης Mar.Com Tzelepoglou

To Εικαστικό Φεστιβάλ Inspire με θέμα “Metamorphosis” έχει στόχο να φέρει διακεκριμένους καλλιτέχνες σε επαφή με νέους δημιουργούς. Ο λογότυπος διαθέτει τη δυνατότητα της μεταμόρφωσης, καθώς σε κάθε εφαρμογή του έχουμε μια διαρκή μεταμόρφωση των τριών δομικών που συνθέτουν το αφαιρετικό “Μ”, δημιουργώντας συνδυασμούς όπως τα κομμάτια ενός ελεύθερου παζλ, που όμως κάθε φορά, καταλήγουν στο ίδιο γράμμα. Το κίτρινο επιλέχθηκε για να τονίσει τη φρεσκάδα και τη ζωντανή ατμόσφαιρα του Φεστιβάλ Inspire. Μαζί με το μαύρο αποκτά τον δυναμισμό και την πυγμή που απαιτεί η “Metamorphosis”.
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising

Η Spanos Group είναι μια εταιρία με παρουσία μεγαλύτερη των 25 ετών στην εμπορία, κατασκευή και επισκευή δομικών μηχανημάτων και εξοπλισμών, καθώς και την παροχή εξειδικευμένων τεχνικών υπηρεσιών για τον κατασκευαστικό κλάδο. Ξεκινώντας από το δεδομένο ότι η οπτική ταυτότητα SPANOS οφείλει να αποπνέει τον ηγετικό χαρακτήρα της εταιρίας, η νέα εταιρική ταυτότητα βασίζεται στα στοιχεία της σταθερότητας, του κύρους και της εμπιστοσύνης μέσα από έναν λογότυπο που εντοπίζει στην απλότητα της δύναμης. Η έντονη, αυστηρή τυπογραφία κι ένα παιχνίδι με τη σκιά υπογραμμίζουν ότι τα σοβαρά οικοδομήματα δεν έχουν μόνο όψη αλλά και μέγεθος.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Μια εταιρία διοργάνωσης εκδηλώσεων πρέπει μεταξύ άλλων να προκαλεί. Πρέπει να είναι loud. Ξεκινώντας από το να «βαπτίσει» την ίδια την εταιρία, η Pad στη συνέχεια δημιουργεί για τη Loud την ολοκληρωμένη print εταιρική καμπάνια της, παρέχοντας μηνύματα και εικόνες. Σχεδιάζει πάνω σε τολμηρά fluο περιβάλλοντα χρησιμοποιώντας δυνατή bold τυπογραφία και παραδίδει το εξαρχής ζητούμενο, μια οπτική ταυτότητα που κάνει θόρυβο!

Βασικό ζητούμενο για τη δημιουργία του brand Grigi Make Up στάθηκαν εξαρχής η κομψότητα και η απλότητα, στοιχεία που συνάδουν και αναδεικνύουν τον χαρακτήρα των προϊόντων. Έτσι, η τυπογραφία αναπτύσσεται κατά περίπτωση στις διαφορετικές επιφάνειες με μαύρο ή λευκό χρώμα, ενώ το περιβάλλον υποδοχής των χρωμάτων-προϊόντων είναι πάντα μαύρο, ώστε να λειτουργεί ως περίγραμμα που αναδεικνύει το περιεχόμενο.

Μια εταιρική ταυτότητα με τη σύγχρονη εκδοχή της ρετρό αισθητικής που αποδίδει πλήρως τη ζωντανή και δυναμική πλευρά της εταιρείας που διαρκώς εξελίσσεται και αναδιαμορφώνεται πάντα στο ίδιο concept. Zigras at Home, ένα κατάστημα στο ιστορικό κέντρο της πόλης, που από το 1974 ασχολείται με τα είδη σπιτιού, τον σχεδιασμό και την κατασκευή επίπλου.

Επιχείρηση εμπορίας φρούτων και λαχανικών, η Fructa Union έχει ως αποστολή τη διακίνηση προϊόντων που παραδίδονται στο κοινό φρέσκα με αναλλοίωτα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους. Με επιδίωξη της να αποτυπώσει αυτό ακριβώς το δεδομένο, η Pad αναπαράγει αλλεπάλληλα ένα στιλιζαρισμένο στοιχείο-φύλλο συνθέτοντας το αρχικό του ονόματος της εταιρείας, το οποίο τελικά μετατρέπει σε καρπό με την προσθήκη του ίδιου στοιχείου του φύλλου στο πραγματικό του χρώμα.
Στρατηγικός συνεργάτης Ambigram Marketing & Communication Agency

Για την επέτειο των 100 τευχών του, το περιοδικό Glow γιόρτασε το γεγονός με τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός pop-up concept store. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας του Glow 100 Pop Up Store, η Pad μετατρέπει τον αριθμό 100 σε εικόνα και σύμβολο με πλατφόρμα μια street ασπρόμαυρη αισθητική, η οποία δανείζεται από τους κώδικες του tagging για να αποδώσει τον εφήμερο χαρακτήρα του event, αλλά κι από τη φιλοσοφία του ως οπτικού ιδιώματος, που αναπτύσσεται στο δημόσιο χώρο, για να υπογραμμίσει τον ανοιχτό διάλογο και τη συλλογικότητα.

Νέα συσκευασία Mini Snacks για τα Lotto της Best Foods Ρουμανίας.
Νέες συσκευασίες Jumbo Chips αλάτι και ρίγανη για την Ohonos Snack.

Το γράμμα Ε σε συνδυασμό με τον τίτλο (Ενεργοί Χώροι / Effective Spaces) του τρίτου Εικαστικού Φεστιβάλ “Inspire” βρίσκονται στον πυρήνα της συγκεκριμένης πρότασης. Αρχικό γράμμα τόσο της ελληνικής λέξης “Ενεργοί” όσο και της αγγλικής “Effective” αποδίδεται και αναπτύσσεται ως μια τρισδιάστατη κονστρουκτιβιστική κατασκευή. Μέσα από ένα οπτικό παιχνίδι κίνησης, ψευδαίσθησης και προοπτικής, νοητικών προβολών και επεκτάσεων προς διαφορετικές-αντιθετικές κατευθύνσεις, το Ε ορίζει μια δυναμική σύνθεση και, παράλληλα, έναν εύληπτο λογότυπο. Στις διάφορες γραφιστικές εφαρμογές το Ε χρησιμοποιείται στην ολότητά του αλλά, κυρίως, σε μεγεθυσμένες, γεωμετρικές λεπτομέρειές του, οι οποίες, με τη σειρά τους, ορίζουν και λειτουργούν ως «ενεργοί χώροι».
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising

Η πρόταση για την οπτική επικοινωνία της Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης, Biennale 5 - πολυεπίπεδη τόσο στο κομμάτι του concept όσο και των εφαρμογών - στηρίχτηκε στη χρήση του κύκλου, ως εικαστικού στοιχείου. Στοιχείο που καθορίζει τη σύνθεση και νοηματοδοτεί την επικοινωνιακή πράξη, με σημεία αναφοράς τη Ρωσική Πρωτοπορία -με την οποία είναι συνυφασμένος ο διοργανωτής φορέας- και τη Μεσόγειο – μια περίκλειστη θάλασσα, της οποίας οι πολιτισμοί, η Ιστορία και η Τέχνη αναπτύσσονται σα σύστημα ομόκεντρων κύκλων
Στρατηγικός συνεργάτης Cat Advertising